Služby a ceník
Všeobecně jsou dvě možnosti stanovení ceny:
- na základě počtu řádků v deníku (podle počtu zápisů) a k této ceně je potom nutné přičíst částky za zpracování různých typů přiznání, za konzultace atd.
- paušální platby – pro obě strany jednodušší a přehlednější – v ceně paušálu je již zahrnuto vše, takže zákazníka nezaskočí, že po zpracování ročních uzávěrek by měl zaplatit až o několik tisíc více
Vyzvedávání dokladů a konzultace v sídle klienta:
Tato služba je vždy stanovena dohodou podle časové náročnosti a vzdálenosti
Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů:
Pokud se rozhodnete na nás obrátit se zpracováním účetnictví a daňového přiznání na poslední chvíli, tak to je většinou možné. Jen při tom počítejte s tím, že je nutné ocenit práci v noci nebo o víkendu, proto si za zpracování takového daňového přiznání účtujeme příplatek 25% - 35%.
Frekvence plateb
1) měsíčně:
- měsíční plátci DPH
- firmy s velkým množství dokladů, které je nutné zpracovávat opravdu průběžně
2) čtvrtletně:
- čtvrtletní plátci DPH
- měsíční plátci DPH s menším množstvím dokladů
3) ročně:
- zpracování daňového přiznání zaměstnanců
- zpracování daňového přiznání při uplatnění paušálních výdajů
- čtvrtletní plátci DPH s menším množstvím dokladů
Způsoby plateb
převodem na účet:
splatnost faktur 14 dní - stálí zákazníci s ověřenou platební morálkou
hotovostní platby:
- zákazníci, kteří si pravidelně a bez vzájemné domluvy prodlužují splatnost faktur o týdny i měsíce
- jednorázová zpracování účetnictví a daňových přiznání – platba je vyžadována hotově při předání přiznání – jak nás život naučil, tak se občas takový člověk ztratí z povrchu zemského, telefonní číslo neexistuje, e-mail nikdo nečte …