Služby a ceník

Všeobecně jsou dvě možnosti stanovení ceny:

- na základě počtu řádků v deníku (podle počtu zápisů) a k této ceně je potom nutné přičíst částky za zpracování různých typů přiznání, za konzultace atd.
- paušální platby – pro obě strany jednodušší a přehlednější – v ceně paušálu je již zahrnuto vše, takže zákazníka nezaskočí, že po zpracování ročních uzávěrek by měl zaplatit až o několik tisíc více


Vyzvedávání dokladů a konzultace v sídle klienta:

Tato služba je vždy stanovena dohodou podle časové náročnosti a vzdálenosti


Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů:

Pokud se rozhodnete na nás obrátit se zpracováním účetnictví a daňového přiznání na poslední chvíli, tak to je většinou možné. Jen při tom počítejte s tím, že je nutné ocenit práci v noci nebo o víkendu, proto si za zpracování takového daňového přiznání účtujeme příplatek 25% - 35%.


Frekvence plateb

1) měsíčně:
 - měsíční plátci DPH
 - firmy s velkým množství dokladů, které je nutné zpracovávat opravdu průběžně

2) čtvrtletně:
 - čtvrtletní plátci DPH
 - měsíční plátci DPH s menším množstvím dokladů

3) ročně:
 - zpracování daňového přiznání zaměstnanců
 - zpracování daňového přiznání při uplatnění paušálních výdajů
 - čtvrtletní plátci DPH s menším množstvím dokladů
 

Způsoby plateb

převodem na účet:
splatnost faktur  14 dní  - stálí zákazníci s ověřenou platební morálkou

hotovostní platby:
 - zákazníci, kteří si pravidelně a bez vzájemné domluvy prodlužují splatnost faktur o týdny i měsíce

 - jednorázová zpracování účetnictví a daňových přiznání – platba je vyžadována hotově při předání přiznání – jak nás život naučil, tak se občas takový člověk ztratí z povrchu zemského, telefonní číslo neexistuje, e-mail nikdo nečte …